söndag 27 november 2011

Första tiden hemma

blev inte som jag tänkt mig. Min dåvarande sambo anslöt men istället för att avlasta mig så sov han hur många timmar som helst...Han stannade 1 vecka. Min lilla tös bara skrek och skrek och åt och åt. Blev inlagda efter mycket tjat på Barnkliniken i Malmö och jag hade rätt; kolik.
Förde sömnschema och på 7 dagar sov jag totalt 7 timmar. Jag var trött och hjälplös.
Efter dopet åkte vi ner till Spanien igen och försökte få ihop ett familjeliv där nere.
Men eftersom sambon hade 2 arbeten så såg jag honom inte och när vi väl träffades var det bara bråk,skrik ,tårar och jäkligt jobbigt. Det hände mer saker men det är fortfarande för jobbigt för att skriva/tänka på det.
Jag beslöt mig för att flytta hem och augusti -99 återvände vi till mitt gamla flickrum. Ex sambon stannade i Spanien.
Det var påfrestande att bo i flickrummet, ha pappa vägg i vägg som behövde sin sömn, när jag hade en oerhört aktiv och högljudd liten tös...Det var så mycket som hade hänt på kort tid och jag gick ner till 45 kilo (170 cm lång).  Jag var tvungen att hitta något eget boende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar